Faktura TIL kommunen
Skal du sende en faktura til oss i Jevnaker kommune så ber vi deg sende elektroniske fakturaer – og helst i EHF-format.
- E-faktura: 9908:961381363 (ELMA, aksesspunkt Visma)
- E-post: fakturamottak@jevnaker.kommune.no
- Post: Jevnaker kommune, Fakturamottak, Postboks 60, 3521 Jevnaker
Faktura FRA kommunen
I utgangspunktet sender Jevnaker kommune ut faktura fire ganger per år for kommunale avgifter. Forfallsdatoene for disse fakturaene er
- 20. mars
- 20. mai
- 20. september
- 20. november
Vi tilbyr fleksibel fakturering, slik at du får månedlig faktura.
Les mer om hvordan dette fungerer og hvordan du går frem for å få dette.
Jevnaker kommune tilbyr e-faktura og avtalegiro.
- Du slipper å taste KID-nummer
- Du får bedre kontroll
- Det er enkelt å betale regninger som kommer rett inn i nettbanken
- Du kan betale hvor du vil
Inngå avtale nå – ha din Bank-ID klar
Forskjell på e-faktura og avtalegiro
Avtalegiro og e-faktura får regningen betalt på litt ulike måter.
Velger du e-faktura får du en elektronisk faktura rett inn i nettbanken. Alt du trenger å gjøre er å godkjenne med ett klikk, så er regningen betalt. Du slipper å taste lange KID- og kontonummer.
Avtalegiro er helautomatisk. Det vil si at banken sørger for at regningene betales direkte fra din konto på forfallsdato. Null KID, null fakturagebyr, null inkassovarsler. Du beholder full oversikt og kontroll over regningene dine selv om avtalegiro-trekkene gjøres av banken. Du blir varslet minst sju dager før trekket skjer.
Inngå avtale nå - ha din Bank-ID klar