Faktura TIL kommunen

Skal du sende en faktura til oss i Jevnaker kommune så ber vi deg sende elektroniske fakturaer  - og helst i EHF-format.

Faktura FRA kommunen

I utgangspunktet sender Jevnaker kommune ut faktura fire ganger per år for kommunale avgifter. Forfallsdatoene for disse fakturaene er

  • 20. mars
  • 20. mai
  • 20. september
  • 20. november

Jevnaker kommune tilbyr e-faktura og avtalegiro.

  • Du slipper å taste KID-nummer
  • Du får bedre kontroll
  • Det er enkelt å betale regninger som kommer rett inn i nettbanken
  • Du kan betale hvor du vil

Inngå avtale nå - ha din Bank-ID klar

Forskjell på e-faktura og avtalegiro

Avtalegiro og e-faktura får regningen betalt på litt ulike måter.

Velger du e-faktura får du en elektronisk faktura rett inn i nettbanken. Alt du trenger å gjøre er å godkjenne med ett klikk, så er regningen betalt. Du slipper å taste lange KID- og kontonummer. 

Avtalegiro er helautomatisk. Det vil si at banken sørger for at regningene betales direkte fra din konto på forfallsdato. Null KID, null fakturagebyr, null inkassovarsler. Du beholder full oversikt og kontroll over regningene dine selv om  avtalegiro-trekkene gjøres av banken. Du blir varslet minst sju dager før trekket skjer.

Mer informasjon fra Nets

Inngå avtale nå - ha din Bank-ID klar