Gatelysene slås av

Gatelysene i det meste av Jevnaker slås nå av gjennom hele natta.
Lysene slås på igjen når høstmørket er over oss.
Totalslukkingen gjelder ikke gatelysene i sentrum. Her vil det være samme løsning som i dag, med slukking bare mellom klokka ett og fire om natta.
Rundt 300 gatelys rundt omkring i Jevnaker vil fortsatt styres av dagslyset, på samme måte som i dag. Dette er det tekniske årsaker til.
Lysene slukkes for å spare kostnader, slik det er bestemt i årets budsjett.
Sist oppdatert
Feil på gatelys?
Du kan selv melde inn dersom det er noe feil på gatebelysningen.
Slik gjør du det:
- Søk på adresse, eller finn gatelyset i kart
- Trykk på «meld feil»-knappen
- Skriv inn nødvendig informasjon
- Fullfør skjemaet
Det tar ofte litt tid før feilen blir rettet. Selskapet samler opp flere innmeldte saker før de reiser ut.
Fant du det du var på jakt etter?
