Ingen streik i kommunen

Bildet viser hovedinngangen til samfunnshuset. Man ser store vindusflater, noe beplantning. Over inngangspartiet er det et skilt som viser at kommunen er Trafikksikker kommune, kommunelogoen og til høyre er logoen til Nav.

Meklingen i kommuneoppgjøret førte til enighet mellom partene natt til fredag.

Dermed blir det ingen streik og alle tjenester leveres som normalt.

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?