Åpningstider i sommer

Det er noe begrenset åpningstider for enkelte av våre tjenester i sommer. 

Send sikker post

Jevnaker kommune bruker eDialog Lenke til et annet nettsted.. Med denne tjenesten kan du via en sikker kanal sende brev og dokumenter selv om de er unntatt offentlighet.

E-post kan være en usikker kanal fordi den kan hackes, e-poster kan stoppes i spamfilter eller ikke komme fram av andre årsaker.  Vi oppfordrer både privatpersoner og bedrifter til å benytte eDialog til å sende dokumenter trygt inn til oss. Lenke til et annet nettsted. For å benytte tjenesten må du logge inn/identifiseres ved hjelp av ID-portalen. Når du har logget deg inn fyller du ut skjema.

Slik fyller du ut skjema

  • Velg om du er privatperson/innbygger (fødselsnummer) eller om du representerer en virksomhet (organisasjonsnummer).
  • Obligatoriske felt er merket med *. 
  • Gi en god beskrivelse av forsendelsen din. Kommentarfeltet legges inn som et eget vedlegg til forsendelsen din.
  • Er Jevnaker kommunes saksnummer kjent, vennligst skriv dette i feltet «tittel» sammen med tittel på innsending. 
  • Husk å laste opp relevante vedlegg.
  • Klikk på «send forsendelse» Du vil motta en kvittering på e-post.

Fordelene med eDialog

  • Du sender informasjon gjennom en sikker kanal.
  • Det gir en sikker identifikasjon av hvem som er avsender.
  • Innsendt post blir sendt rett inn i vårt sak/arkivsystem.
  • Vi anbefaler deg å bruke eDialog ved sending av dokument til kommunen, også når innholdet ikke er unntatt offentlighet. 

Når skal du ikke bruke eDialog

Du skal ikke bruke eDialog dersom:

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?